Utendørsreklame 2018-09-28T08:26:34+00:00

Hvorfor utendørsreklame?

Utendørsreklame: Out-of-home advertising (OOH)

Hver dag er vi en forbindelse mellom annonsører og tusenvis av mennesker gjennom inspirerende levende bilder. Med et bredt nettverk av digitale reklameskjermer i befolkningstette områder i Oslos gater, er utendørsreklame en kanal som gir høy avkastning på reklamebudsjettet. Utendørsreklame sørger for at produktet får et direkte møte med forbrukeren. Utendørsreklame ansees derfor som den sterkeste reklamepåvirkningen. Grunnen til det er fordi du fanger forbrukerens oppmerksomhet i kjøpsøyeblikket. Adscreen ønsker å gi publikum som ferdes i sentrum en positiv opplevelse, også via det kommersielle innholdet, gjennom utendørsreklame. Vennligst ta kontakt for nærmere informasjon om priser for annonsering på våre digitale skjermer i Oslo og omegn.

 

Dekningsområdet (oppdateres løpende):

  • Torggata, Oslo

  • Brugata, Oslo

  • Akersgata, Oslo

  • Møllergata, Oslo

  • Grønlandsleiret, Oslo (1.kvartal 2019)

  • Storgata, Oslo (1.kvartal 2019)

  • Grünerløkka I , Oslo (1.kvartal 2019)

  • Grünerløkka II , Oslo (1.kvartal 2019)

  • Alexander Kiellands plass, Oslo (1.kvartal 2019)

  • Bislett, Oslo (1.kvartal 2019)

  • Tøyen senter, Oslo (1.kvartal 2019)

 

Ta gjerne kontakt om du ønsker å bli en del av vårt stadig voksende nettverk. Vi er alltid på jakt etter attraktive skjermplasseringer for å øke eksponering mot potensielle kunder.

 

Drift:

Adscreen har det totale ansvaret for salg av reklameplasser, kontraktsinngåelse med kunder, kundeservice, løpende drift og vedlikehold av samtlige reklameplasser, herunder montering og vedlikehold av nødvendig utstyr samt oppfølging overfor kundene. Vi har følgende krav ved plassering av skjermer på gateplan:

  • Lokasjon med høyt antall forbipasserende ukentlig.

  • 1.2m² vindusplass, samt tilgang til strøm og internett.

Vil du lære mer om Utendørsreklame?

Kontakt oss i dag for en uforpliktende prat om dine behov og våre tjenester

KONTAKT OSS